Eymen_Enis_Ser KızLar HayırLı AkşamLar Ben Çok Korkuyorum Doğumdan İkinci Sezeryandan AraLığın İLk Haftası Ve Beni İyice Stres Basıyor Düşündükçe Var Mı Benim Gibi OLan Korkumu Atamıyorum Bir TürLü 🤷♀️🤦♀️
1999luanne Eymen_Enis_Ser bende çok korkuyorum ama çaremiz yok içimizde tutamicamiza göre korkmakla kalicaz 🤭
Zeyzeynoo Eymen_Enis_Ser hemde nasıl benimde 2.sezeryan ilkini genel anestezi oldum bunu spinal istiyorum Allah’ın izniyle az kaldı Rabbim yar yardımcımız olsun inşallah
Okaliptus Eymen_Enis_Ser Sareliidunyam kızlar sezeryanımı siz mi istediniz yoksa çatı darlığı felan mı?
Zeyzeynoo Eymen_Enis_Ser valla bende öyle hastane fobisi var tabelayı görünce başlıyor kalbim hızlı hızlı atmaya 😞
Suleksck 1 aralığa gün verdi doktorum. Ben de korkudan çok heyecan var. Korkunun ecele faydası yok çıkacaklar mecbur 🙈🙈🙈
Zeyzeynoo Eymen_Enis_Ser Rabbim inşallah korkularımızı alır sakinlik verir ağrımız acımız olmaz çok güzel bir doğum hikayemiz olur 🤲🏻🤲🏻🤲🏻