esmir amin çok tesekk ederim sizlere de sağlıkla hayırlı doğumlar diliyorum 🙂 ne mutlu 2 kız 😍 olsun ilkinde yapamadığınız herhangi bir şey varsa ikincisinde inşallah hepsi olur ❤ bizimde ilk evladimiz bende elimden geldigince yapmaya calistim hepsini ❤ bizimde kızımız Armin❤ Eslem ve Miray adı gibi güzel ömürleri olsun inşallah ❤🧿🙏