esmir çok güzel geçen bir süreç oldu hayalimdeki gibi ,bulantı kusma hiç yaşamadım, şuan 25+1iz 60 hamile kaldım 62.4 um suan kizim için hayal ettiklerimizi yaptık elimizden geldiğince her seyi , simdi her sey hazır kendisini bekliyoruz, bir yandan hediyeliklerini yapuyorum kitaplar okuyorum zaman geçiyor 🙂 kapı susunu emzik ucunu battaniyesini yapmıştım anne kız bandimizi yaptım terligimi vs süslemiştim kızımla aynı dekorda takım yaptırdım ikimize bendeki çiçekli takım kzimndae isimli cikisi aynı çiçekler ile, 14 haftalıkken cinsiyeti öğrendik 20 de her seyi hazirdi herkes bir şeyler aldı hediye etti derken smdi her seyi hazır bekliyoruz, normal rutinde geçen çok güzel bir süreçti 1.ayimda gobegim sivrildi sonrasında git gide büyüdü, pazar günü yaptığımız dekorlar ile küçük bir çekim yaptik hatıra kalmadı için , hayallerimi gerceklestirdigim için mutluyum ❤ 28 şubat 1 mart doğum 23 te kontrolde 24 şubat veriyor bakalim 8 mart 27 yaşım yeni yaşımda kızımla inşallah 🙂 tekmeler ile yol alıyoruz en başından çok hareketliydi 17 haftalikken hissetmiştim şimdi 25 olduk daha da hareketli 🙂