Vdk Merhaba anne adayları. Bu sıcaklar ve gebelikten temizlik yapmak sadece benim için ızdırap olmasın lütfen 😰 sizler nasıl yapıyorsunuz?
Mrvbdk Vdk ben temizlik takıntılı biriyim. Önceden günlük dip köşe temzlerdm akşama kadar yayardım işlerimi yapardım hertürlü ama artık 2 güne bile zor yapıyorum biri yardm etsede için rahay etmiyo olmams gibi geliyo süpürüyorum silmeynce kafam takılıyo neden yapmadm diye off cokda sıcak cok zor 😥
fatos2404 Vdk ay keşke bende evimi temizleyebilsem ya çok özledim eşim fazla pinpirikli olduğu için 22.haftaya gelmiş olmamıza rağmen hâlâ izin vermiyor 🙄😒
Bahar54 Ter icinde kaliyorum yaparken ama canim yapmak istiyor cok sıkılıyorum baska turlu. Tabi esim gorunce cok kiziyor o yuzden abartmamaya calisiyorum artik /
Vdk Mrvbdk temizlik takıntım olmadı hiç aslında annem temizlik takıntısı yüzünden sağlığını yitirdiği için dizginlemeye çalıştım. Ve dizginledim de ama en azından haftada bir de olsa dip bucak temizlemek gerekiyor. Sıcaklardan dolayı tüm pencereler açık her yer toz içinde hoffff temizlik yapan robotlar çıksa da rahatlasak 🤦🏼♀️
Asdfgh Kac haftalık hamilesın canm bende yapıyorum hergun hemen hemen supur sil yıka hıc durdurmak yok terliyorum oda kalp atışlarımız ıkı katı oldugu ıcın galıba
KaderGlserinOk Havanın sıcaklığı sayesinde kan ter içinde kalıyorum yapmayınca da sabrım gelmiyor Allah yardım ediyor çok şükür yapıyorum zor olsada 35+2
Lisa Bende evi süpürmek çok zor geliyor kan ter içinde kalıyorum sıcaklardan dolayı çok zorlanıyorum ama yapmayıncada içim rahat etmiyor o yüzden akşam yapıyorum 5 gibi azda olsa güneş çekiliyor evden en azından bir tık daha iyi oluyor
demettt yeni 3. ayıma girdim o yüzden yapmıyorum kayınvalidem gelip yapıyor tek yaptığım çamaşır yıkamak ve doyacak kadar yemek
Hgemr Vdk hamilelikte temizlik takıntım iyice arttı,bir ara her gün evi süpürüp siliyordum. Son günlerde çok sıcak istesem de yapamıyorum😥😥
Esesli Vdk ben çok kilo almadım çok göbeğimde Yok yapabiliyorum ama herkes kızıyor. Erken Doğum tehditim var kasılmalarım oluyor o yüzden iş yapınca herkes yat diye kızıyor ama duramıyorum psikolojim bozuluyor daralıyorum yoruluyorum daha çok ev dağınık gibi geliyor
busrasahinn Vdk 30+3 haftadaym evi süpürmek zulüm oldu yapamıyorum supurgeyi halıda itip çekemiyorum çok zoruma gidiyo ama yapacak bişey yok yüzünden de olsa az süpürüyorum onuda 2 3 günde bir yapabiliyorum maalesef onda bile bütün akşam belim ağrıyor sıcaklar da üstüne hepten yoruyo mahvolmuş durumdayım 😔
demettt Asdfgh 5 yıl tedavi gördüm canım 3 aşılama ilaçlar falan tüp bebeğe başlamıştık ki süpriz şekilde hamile kaldığımı öğrendim bide kanımda enfeksiyon çıkıyor o yüzden düşük tehlikesine karşı doktorum 4. ayıma kadar çok dikkatli olmamı istedi bende ister istemez çok korkuyorum