Sermec27 muge1661 bthcg nin ikizle ilgisi yok canım oğluma hamileyken adete 1 gün kala 800 dü ve tek gebelikti 2 gün geçmiş arkadasın gayet normal bir değer ikiz ultrasonda anlaşılır anca🥰 Sana da maaşsllah canım inşallah kucağına almayı nasip etsin Rabbım 🤲🥰 ikramomm ikramomm
muge1661 Sermec27 doğrudur canım ama insanın aklına hcg yüksek çıkınca o geliyor şahsen benim öyle gelir hep :) çünkü bi tanıdığımızın o şekilde olmuştu.. sağlıklı olsunda ne olursa olsun zaten 🥰
Mrs-Turkk ikramomm mahşallahh sizi hatırlıyorum sağlıklı olur inşallah dualarım sizinleeee🌸bende kızımı tam adet günümde 722 beta ile öğrenmiştiimm şimdi 24 kasımdaa doğucakk🥰Allah sizede nasip etsiinnn🙏
ikramomm Mrs-Turkk inşallah canım amin 🥰🤲🏻 Normal değer dimi gecikmenin 2. Günü vermiştim kan 🤍 amin inşallah bizde o günleri görürüz 🥰🌸
duygukrd ikramomm gözünüz Aydın sağlıkla kucağına alırsın insallah 🥰yerleşme kanaması olmuş muydu siz de
ikramomm duygukrd olmadı kanama zaten lekelenme olsa bile direkt doktora danışırım aksatmaya gelmiyor 🥰🥰