Melos12 Fnen tamamdır yaptım oğluma avent emzik doğucak bebeğe avent biberon ve bebek vazelin aldım toplam 100 TL ödedim 🥰
Fnen Minikmucize15 aa cam olmadığını bilmiyordum, Bilmiyorum biraz araştırayım, diğer plastikler gibi mi kalitesi nasıl ona göre iptal ederim teşekkür ederim 🙏🏻
Glser Fnen aldım bende biberonu sizden görüp bakalım nasil gelcek trendyolda 130 liraya aynı biberon uygun bulunca alayım dedim
Fnen alparslanannesii1661 yaa hadi hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻 Ya şuyun gelmesi olayında birden şırr diye gelmesinden korkuyorum 😂
Fnen Ccgdm rica ederim ne demek 🙏🏻 Emziğe ara ara bakın derim bazen stok oluyor farklı deseninde falan , güzel günlerde kullanın şimdiden 💙
Fnen Ccgdm bu arada burda biri yazmış şimdi , bu biberon plastik olanmış cam değilmiş, ama plastiği herhangi zararlı bir şey barındırmıyormuş, bebekler rahat tutabilsin diye tasarlanmış
Fnen 1999luanne Benim ilk alışverişim ama ablam tüm alışverişini oradan yapıyor, hiç sıkıntı yaşamamış sistemleri trendyol gibiymiş, ama kampanya dönemlerinde getirmesi uzayabiliyormuş
Fnen babypoemnur amazonda cam olanı 75₺ canım iade et istersen buradan al o paraya başka bir şey alırsın
Fnen babypoemnur merhaba orjinalin ürün garantili ama cam değil sağlıklı ama aklınız kalmasın bebeklerin tutabilmesi için yapılmış , cam olanda 75₺ bakabilirsiniz ☺️