Mineoksuz Ya bizim de makat geliş dönmüyor bebiş 😔 bende normal doğum çok istiyorum halbuki kaç haftalıksınız öğrenebilir miyim? 35+3 teyiz biz ama ağrılarım var biraz doktorumuz dönmez artık büyük ihtimal ağrın olursa bekleme gel makat olursa hala sezeryana alırız dedi bizde diken üstünde bekliyoruz 🤷🏻♀️😁
SnmKskn Sevgiyuvasi Allah Yardımcınız Olsun. Rabbim Hayırlısıyla Sağ Salim Sağlıklı Sıhhatli Bir Şekilde Kucağınıza Almayı Hayırlı Bir Evlat Olarak Yetiştirmenizi Nasip Etsin 🙏🏻