Elifikra saol canım allah razı olsun zorunlu sezaryan oluyorum rabbimden hayırlısı nı diledim hep demekki böyleymiş hayırlsii hep normal istedim ama bebek 2 aydır ne yaptıysam dönmedi hiç bir şekilde bugün de doktor sezaryan kararı aldı korku heycan herşey bir arada nasıl olcak edilecek bilmiyorum valla 🙈🙈🙈