Aysenurtsr Benimki de ayni😊 bazen arkadaslari sorunca biz hamileyiz diye takilirlar 😃 biyerim agrisa onunda agrir, cani ister :)
demettt Mnlya ayy çok güzel bişey en azından senin yaşadıklarını hissettiklerini hissetmeye çalışıyor psikolojik olarak benim ki malesef suratıma tuhaf tuhaf bakıyor 😁
YagizAsyaMom 1 haftadır ben çok duygusallaştım. Eşim dün yeni bir işe başladı. Vay efendim seni nasıl bırakacağım sana çok alıştım ya ben yokken sana bişey olursa🤦♀️ Dünde beni arıyor sana işten gelirken ne alayım canın ne çekiyor bendr dedim ki kuruyemiş al. Benimde canım zaten kuruyemiş istiyordu iyi olur🤣 ben yorgunum o da yorgun. Ben hassasım oda hassas. Ben ağlağım oda ağlak🤣 bir yerde okumuştum babalık sendromu diye bir şey var gerçekten. Bunlarda yarın bir gün bizlere tatlı bir anı olarak kalacak 😊
Mnlya deletedmom321 bende yenı ogrendım baktım ınternetten bilmem ne sendromu dıye kıyamam gercekten psıkılojık ama cunku o benden daha cok ıstıyodu hamıle kalmamı :)
Zeynp Neroizm hiç üzülme bazı erkekler kavrayamıyırkar Hele odunsa anlamıyorlar Hele bi doğsun gör sen onda ki aşkı