Mnlya benim elimde öyle canım hatta ben aşermeyince o aşeriyor aradaki farkı kapatıyoruz 😬😬😬 internetten araştırmıştım ben bu olabiliyormuş adını tam hatırlamıyorum ama bir sendrom doğumdan sonra geçiyormuş ama bazılarında psikolojik tedavi ile geçiyormuş doğumdan sonra genel olarak da 3. Trimester de kayboluyormuş 😬😬