Ebru1234- ben de gittim çok kötü bi sistem var ve çok pis gerçekten inanamadım oranın bi hastane olduğuna Bi tane ultrason var. Detaylı için radyolojiden gün veriyorlar ama doluymuş doktor ikiz gebeliğim olduğu için kendisi özel perinatolojiden randevu aldı öylelikle 21. Haftaya randevu alabildim