aysnrsvs gittim çok dolu çok saçma bi sistem var bi tane ultrason var aşırı pis merdiven altı gibi bi yer. Detaylı için radyolojiden sıra veriliyorlar. Yaptırabileceğim tarihlerde yer yokmus bu yüzden ikiz gebelik olduğu için perinatolojiden doktor kendi gidip özel randevu yazdırdı.