develimine Hepinize tek tek teşekkür ederimm ☺️ genel olarak herkes esofman tercih ediyor anladığım kadarıyla peki bedeni nasıl seçtiniz bir büyük beden mi 🙈 ve marka olarak var mı memnun kaldıklarınız? 🥰
Derin0712 develimine kendi bedeninde alabilirsin buyuge gerek yok sezertan olursan ztn o bolge uyusuk oluyor beli degsede zarari yok merak etme
Asudeprenses Yzaman 😀benimde öyle ilki temmuz ,ikinci ise Aralık, ne alacağımı kaç tane alacağımı bilemiyorum valla😀sanki ilk kez anne olacam,tecrübeli olsam da bilemiyorum
Yzaman Asudeprenses ayy valla öyle sanki ilk gebelik 🤣insan afalliyor ben 26 haftalık hamileyim yavaştan hazırladım çantamı ama üşür mu hastane çıkışları ile sürekli kafamda deli sorular 😬 🤣 ilk kızımda küçük çanta ile gittim bunda küçük valiz gidecegizy🤣
Merinosunannesii develimine sezaryen oldum nisanın 22sinde giderken hamilelikte de giydiğim bıl bi pantolon vardı penye gibi beli lastikli üzerine de tunik tarzı bi üst giymiştim çıkarken de onu giydim niye fazladan yük yapayım ki zaten hastane çantası listelerine bakarak çanta hazırlamıştım ki bazı şeyleri eksilterek yine de çok fazla şey götürmüşüm gereksiz Valiz filan değil de bi poşet alsaymışım yetermiş hem kızıma hem bana tek poşet 😂😂
develimine Merinosunannesii ben de listeyi bugün hazirladim baya kabarik 🙈 bilemiyorum hepsini kullancak miyiz 😁 ama evet giderken giydigimizi cikarken de giyebiliriz bi yolda giyilmis olcaklar sonuçta ☺️
Derin0712 develimine normal jogger esofmanlardan giyebilirsin bn swet takim hazirladim atlet sutyen alt ic camasiri koydum yedekli buyuk boy ped
develimine Derin0712 ozaman normal bedenimde var esofmanim şuan da kullandigim onu koyabilirim tesekkur ederim☺️
Merinosunannesii develimine bi listem yok ben doğumumu yaptım sana kullandığım şeyleri yazarım 1 saat içinde 🥰🥰
Merinosunannesii develimine Kendim için Gecelik Giderken giydiklerimi çıkarken giydim Sezaryen oldum nescafe Su ısıtmak için kahve makinası kücük basitlerden Terlik Bebek için Hemşireye verilen 10lu takım battaniye de içinde Yedek bi takım daha kullandık kustugu için ama sen yanına 3 4 kıyafet koy nolur nolmaz 1 müslin Puset müslini poşetin üstüne örttüm Nisanda doğum yapmıştım nohut battaniye Islak mendil 15-20 tane bez 4 ağız mendili 1 tane alt açma batırmadık 1 tane yetti Kalın çorap Emzirme yastığı büyük yardımcım oldu depend aldım doktor kullandırmadı terlettiği için hastanede hasta bezi çıkarken ped taktım Kilot Su Toka
develimine Merinosunannesii çok sağolun sade ve en çok lazım olacak şeyleri almışsınız zaten bana da bukadarı yeterli olur harikasınız🙏🥰