develimine Merhabaa sevgili hamişler ☺️ hastaneden eve dönüşte kıyafet olarak ne tercih ettiniz? Doğumumun henüz belli değil sezeryan mi normal mi olacağı fakat dikişler açısından nasıl bir şey giymeliyiz acabaa 🥰
Yzaman develimine ilk kızım da normal doğum du temmuz ayı idi bol ince bir kumaşdan alt tercih etmiştim şalvar pantolon gibi şimdi ki Şubat ayında olacağı için esortman düşünüyorum soğuk olacağı için 😬
Asudeprenses develimine ben eşofman takımı koyacam çantama, en rahati o çünkü, normal doğum düşünüyorum, ilkinde de eşofman giymiştim zaten 😉
Sultann1603 develimine eşofman takımı aldm onu giymeyi düşünüyorm 26 gün sonra inşallah tabi dha erken gelmzse😅
Selver07 Kızımda tulumla gittim Tulumla geldim rahattı bir de yaz ayıydı şimdi aralıga denk geliyor eşofmanla gidio gelcm bir de sezeryan olcam Yüksel bel tercih etmem gerekiyor ama normal doğum yapanlar nasıl çıkar hastaneden bilmem 😀
Yzaman Selver07 Benim de ilk temmuz ikincisi Şubat 🤣 yaz kış bebeği deneyimi nasıl olacak bakalım 😬 insan doğum yapmamış gibi kalıyor ikisi de farklı mevsimlerde olunca 😁
Selver07 Yzaman evet nasıl giydireceğini neler alması gerektiğini bile karıştırıyor ya olsa hemen zıbını Çek çıkar 😀
Asudeprenses Yzaman 😀benimde öyle ilki temmuz ,ikinci ise Aralık, ne alacağımı kaç tane alacağımı bilemiyorum valla😀sanki ilk kez anne olacam,tecrübeli olsam da bilemiyorum
Poyrazin_annesi Ben dırek. Pıjamalarımla cıkcam uzerıme bı mont takarım . Eve gelınce banyo ya gırerm ztn
RumeysaNur34 develimine benimde sezaryan olacak eşofman takımı aldım onu giyip geleceğim inşallah kız kardeşim de sezaryanla doğum yaptı eşofman takımı aldı oda çok rahat etmiş 😊
camellia develimine valla çizgili pijamam ve üstünde hırkayla dönmüştüm 😂 hastaneden arabaya arabadan eve girdik zaten
Leylakkk develimine aralikta dogurcam pijamanin ustune kalin bir hirka giyip cikmayi düşünüyorum zaten hastanede cikip arabaya binicem