Mommy90 Haftamda başladım 15 damla kullanıyordum. Sonra sprey forma geçtim. Doğumdan sonra da kullanmayı düşünüyorum. Kış ayındayız yeterince güneş ışığı alamıyoruz. Covide karşı bağışıklık için zaten kullanılması tavsiye ediliyor gebelik durumu olmasa bile.
DogaCanan Mommy90 15 damla hangi marka kullandınız? Devit 3 ve colledan 4-5 damla önerilen doz diyor. Bu arada kaç haftalıksınız? Ben de Doğuma kadar kullanmayı düşünüyorum kış ayı malum güneş hiç almıyoruz .
Merveacisu06 Mommy90 doğumdan sonra da bebeğe veriliyor zaten d vitamini sağlık ocağı veriyor bebekler için de aynısını
Mommy90 DogaCanan Dvit 3 kullanmıştım. Sonra eczacıya danışıp değiştirdim. İçinde koyundan elde bir madde varmış o yüzden başka bir markaya new life d3 sprey forma geçtim.
Fkryesrdr DogaCanan bırakmayı düşünmüyorum eşim eczacı kullanmamın bir zararı olmadığını söyledi devam ediyorum