badembid Kbra_fth1 canım korkma bebişini kollarına verdiklerini düşün sağlıkla gelsin sen de sağlıkla taburcu ol inşallah 🙏🏼☺️🐣
Havva-celik Sogancik sezeryan mı oldunuz 🥰 benimde yarın doğumum çok korkuyorum ve çok heyecanlıyım 🥰❤️😍
Kbra_fth1 Betfer benimde bebeğim dönmedi ama dönse bile kendimde normal yapacak cesareti bulamıyorum o yüzden bende sezeryan istedim hayırlısı olur inşallah