erkekannesi25 Nurklc38 bende uykudan uyandım 🤷🏼♀️ ya bişey sorcam afedersiniz genital bölgenizde ağrı basınç bişey hissediyo musunuz ? Ben bugün ilk defa yaşıyorum bunu aşırı acıyo ve hareket ederken can çekişiyorum resmen
Nurklc38 erkekannesi25 evet evet 2 günden beri vajinam da ağırlık var be acıyor sanki. Ayrıca şişti çok neden anlamadım ama basınç çok var ayağa kalkınca daha çok oluyor. Buradakilere sordum kanala yerleşmiştir dediler
erkekannesi25 Nurklc38 bu gün gittim dr bişey demedi sormayı da unuttum ama geldiğimden beri bekliyorum geçer diye ayağa kalktığımda veya bebek hareket ettiğinde sancı ıkınsam doğurcaköışım gibi🤣🤣🤣🤣
Mervenin_Mucizesi Nurklc38 evet 38de yapacak benimkini sanırım, bende de çok stres var 😀 ne yapacağız bilmiyorum valla eğer çayımız darsa acaba sezeryan günü mü verir ki
Zeyzeynoo Nurklc38 37+1 haftalığız Allah nasip ederse 27 kasım spinal sezeryan olucam Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah