Nurklc38 Yaşasın bizz 37 olduk son 21 günümüz kaldı. Bakalım gününde mi geliyor yoksa erkenci mii ? 😝 yarın doktora gidicez boyumuz kilomuz ne kadar olmuş bakıcaz. Heyecan mutluluk hepsi bir aradaa. Heyecanla doğumu bekliyoruz :)) siz kaç oldunuz kızlar ? 😂💜
erkekannesi25 Nurklc38 bende uykudan uyandım 🤷🏼♀️ ya bişey sorcam afedersiniz genital bölgenizde ağrı basınç bişey hissediyo musunuz ? Ben bugün ilk defa yaşıyorum bunu aşırı acıyo ve hareket ederken can çekişiyorum resmen
miniko_2308 Nurklc38 @Zeynep4337 kızlar bu durum son günlerde bende de var hatta 2 gece öncesi o kadar kötü oldum ki uykumdan uyanıp yatakta doğruldum boğazımın yanmasından ağlayacak gibi oldum artık son çare polo naneli şeker denedim ve iyi geldi. Dün gece de aynı şekilde ağzıma şeker atıp yattım ve mide yanmasından uyanmak zorunda kalmadım. Belki denemek istersiniz aklınızda olsun.
Durununannesi46 Nurklc38 ay ay maşallah 🧿 sağlıkla kavuşursunuz inşallah 🥰🙏 biz 21+2 olduk daha yolumuz uzun 😀
Mervenin_Mucizesi Nurklc38 iyiyiz çok şükür ağrı sızı yok 😀 bol bol yürüyüş yapıyorum her hafta rutin kontroller 😀 heyecan dorukta haftaya çatı muayenesi var 😲 sizde ne var ne yok ☺️
guzellanne Nurklc38 oy maşallah az kalmış 💕🤲🏻 bende öyle diyorduö 😂 37 de yatışım yapıldı hiç beklemiyorduk kontrol için gidince gebelik zehirlenmesi teşhisi konuldu hemen yatışım yapıldı 😃 erken doğmuş oldu böylece 😅🌼
SEmerry guzellanne Canımm geçmiş olsun nasıl anlaşılmıştı kontrolde acaba ? Benimde biraz belirtilerim var gibi ama kontrolüm pazartesi günü
guzellanne Nurklc38 teşekkür ederim canım 🥰 yüksek tansiyon ve idrarda protein kaçağından canım biraz stresli bir hamilelik geçirdim o yüzden zehirlenmeye sebep oldu