23kubra23 Yaa bilmiyorum bende çok normal istiyorum ama kayınvalidem aman sezaryen ol geç, ben normal oldum hep parçalandım falan dedi korktum. Sonra düşündüm dedim 28 sene öncesiyle şimdi bir mi anne dedim şuan öyle birşey olmuyor çok şükür dedim İnşallah normal olur benim gönlüm normalden yana