Semakacan Normal doğum anlatılmaz yasaniri çok iyi dolduran bir olay…yani sancin gelme süresi şiddeti iyiyse aclmada varsa iki dkda dogurursun …bazısı sanciyi anlamaz gider 8cm açıklık var iki ikinir doğurur ….ne olursa olsun zor olsada bebeğin çıkması sana yeniden sen doğmuşsun hissi verir dünya varmış cümlesinin ne kadar yerinde olduğunu heleki yavrunu kucağına aldığında ki his bir baska….sezeryansa da bebeğini kucağına alınca aynı şeyi hissedersin belki bilemem ama normali yaşamış biri olarak zor da olsa o anda sonrası rahat dikişin olsada sezeryan gibi değildir bir haftada toparlanmaya karı okudum gördüm hem n ayağa kalkanlar oluyor her şey kişiye özel aslında…sen bnce ikisi hakkında da ne ölü.lu ne olumsuz seylere aklını yorma kendine güven ister normal ister sezeryan hemen toparlancm de bebeginin sıcaklığıni kucağına aldığı. Zamnai düşün derim…vaktin varsa git gene okuluna şehir Hastanesi’nde var bilgilen eğitim al her şey daha güzel olur