Emineyavuz_53 Shnern sütü engelledigini duymuştum çok kişiden . Kan sulandırıcı etkisi de var bence böyle şeyler gebelikte kullanılmamalı . Tansiyonu bile çıkarabiliyor
Shnern Asyaveannesi36 bende doğum başlaması için içiliyor diye birkaç yerde okudum video falan gördüm ya
Shnern Asyaveannesi36 ah neler yapmadım ki merdiven 20 kat bir günde çıktım yürüdüm hep squat yapıyorum plates ılık duştan ziyade sıcak su koyup legende oturuyorum ama yok bir nişan bile yok
Asyaveannesi36 Shnern kızlar daha nazlı olur derler ama oğlunda maşallah onlar zamanını bilir annesi sağlıklı olsunlar da bende 31+3 üm benimki de kız 😍
Shnern Asyaveannesi36 öyle diyorlar evet zamanı bilir diye ama işte anneler sabırsızlanıyor bide ilk suni ile olunca normal sanciyi çok merak ediyorum .. ama yine olmayacak sanırım 😔
Shnern Smyrna ne zamandan beri içiyorsun canm desene oda işe yaramıyor bende 1 kupa içtim ondan umut bekliyordum oda kalmadı desene
Shnern Nazi_Agayeva98 sanırım benimde ozamana kadar bekler yada 17 Kasım kontrol ve nst var bakalım ne olacak
Smyrna Shnern 2 haftadır içiyorum burda biri hurma kaynatıp içtim tanelerini yedim ertesi gün doğurdum yazmıştı 3 haftadır da onu yapıyorum gene yok yani anlıcağın 🤷♀️😂😂😂😂