Senosum38 Kızlar 30+3 haftaligiz bugün doktorum hamur işi yeme dedi bebeğin suyu kilosu falan gayet normal benimde tansiyonum kilom gayet iyi ama hamur işi yeme dedi acaba her hamileye mi bu hqftadan sonra yasaklanıyor yoksa bana mı yasak 🙄🧐
anonimgelin Senosum38 12+ 4 üm banada yasakladı ben kilo almısm haftada bir ye hatta yeme dedi eve geldim mantı yedim
[silindi] Senosum38 hayır senin sağlığın için demiş. Bana gebeliğimin başlarında söylemişti doktorum ki 48 le gebe kaldım. Karbonhidrat ve meyveden uzak durmaya çalış protein ağırlıklı beslen sağlığın için demişti. Mümkün mü karbonhidrattan uzak durmak 😀 aynı gün bir tepsi poaça yapıp 12 tanesini akşama kadar yemiştim 😀 58 kilodayım şuan 24. Haftaya gireceğim. Doktor ne diyorsa doğru söyler 👌👌😀
Aryapoyraz Senosum38 mide yanması şişkinlik ödem gereksiz kilo alımının önüne gecmek amaclı önermiyorlar zaten hamurişi yağlı yiyecekleri genelde bebeğe sağlıklı yararlı seyler önerirler sağlıklı kilo alması adına ve sizin içinde bir nevi kolaylık
Nebyaa Ben 12 haftadayken gitmiştim hamur işlerinin bebege faydası yok olan sana olur zayıfsın zayıf kal yeme demisti
Senosum38 anonimgelin ya canım çok istiyo mantı makarna poğaça ekmekk böyle doyasıya ekmek yemek istiyorum 😭
Senosum38 [silindi] bende aynen o şekil yemek istiyorum ekmeksiz doymuyorum 45 le hamile kaldım 42 ye düştüm bulantidwn dolayı şuan 52 yim biliyorum bebeğe faydwsi yok ama doymuyorum
Senosum38 [silindi] banada protein ağırlıklı beslen dedi et süt yoğurt balık yumurta gibi bunları tüketiyorum da düzenli ekmeksizde doymuyorum
alparslanannesii1661 Senosum38 her hamileye yasaklanmiyor tabiki ancak benimde 32 de suyum fazlaydi ee doktor kilo almamam icinde yeme dedi yararli degil zateb
Hayal_et07 Senosum38 yani genel olarak hamur işlerinin bir faydası yok zaten sizin ve bebeğin sağlığı için söylemiştir
Tuba0621 Senosum38 doktorunu dinlemeni tavsiye ederim. Ben doktorumun önerilerine uydum ilk 6 ay hiç kilo almadım su an 38.haftamdayım toplamda 7 kg aldım bebeğim de gayet saglıklı cok sukur😇ilk 6 ay hiç abur cubur yemedim karbonhidrat agırlık lı beslenmedim..😊
Senosum38 Tuba0621 ben abur cubur sıfır zaten hiç yemiyorum da ama en azından ekmek ya ekmek yesem başka bişe aramam
Happy_001 Senosum38 normal de yemem hamur ısı yanı nadir gecen hafta gıttım yeme dedı hamur ısı 5 kılo almısım 36 haftalık bebekte ıyı oyle ne onu yeme bunu yeme falan valla bıggtık bıde ben ekmeğimi kendim pısırıyorım🤦♀️🤦♀️
Anemoniasp Senosum38 Ekmeği tamamen kısıtlamıyorlar. Beyaz ekmek önermiyorlar. Tam buğday ekmeği günde 2-3 dilim yememizde zarar yok. eğer şeker takibi gibi bir kısıtlama yoksa yiyebiliriz
Tuba0621 Senosum38 doktorum gün boyu en fazla 6 dilim ekmek tüketebilirsin demişti hamileliğim in ilk haftalarında. . Ben bir kaç dilim anca tüketebiliyordum. Normalde de ekmekle aram yoktu zaten sadece kahvaltıda tüketirdim. Hala da oyle.. Sanırım beslenme alıskanlıgımın faydasını gördüm hamilelikte de 😊
Bahar_yldz Senosum38 geçen gece saat 12 de poğaça yaptım ya. Eşim de mayalı hamur doğurcan bu gidişle dedi çok güldüm yaaa😂😂😂
Senosum38 Happy_001 36 haftaya gelmişsin çok şükür ben nörüyüm gı😂annelik fedakarlık işte ne kdr zor dünyaya getiriyoruz