emelsena doktor benim oğluma da son aylar hep bacak boyu kısa kısa olcak bu çocuk diyip durdu . 49 cm doğdu . gayet normal yani , 2800 de kilosuydu minik bi bebekti , şuanda da çok uzun bi çocuk değil ama ben 160 ım , eşim 175 . kalkıpta zaten 52-53 cm doğmasını çocuğun 195 olmasını beklemek saçmalık olur . eşinde sende ortala üzerinde değilse boylarınız gayet normal bi durum yani . biz ortalama boylarsanız eşimle çocukta öyle