Bugün kontrolümde doktorum herşeyinin iyi olduğunu fakat bacağının kısa olduğunu, 2 hafta geriden geldiğini söyledi. Süt ürünleri tüketmiyosun sen belli dedi. Ama böyle kötü bişey söylemedi. Sıkıntılı olduğunu söylemedi. Tüketirsem gelişir mi dedim evet dedi. Ama burda okuduklarım biraz endişelendirdi beni. O yüzden bu cuma tekrar gideceğim. Bu durumu yaşayanlar oldu mu? İçimi rahatlatmaya ihtiyacım var..