-silinmis110- Hanimlar bugun detaylı ultrason girdim ve bebeğim gayet saglikliymis ama bana kilosu biraz düşük geldi suan 22+1 gunluk bebegim kilosu da 439 grammis boyu da 38.8 cm sizce normal mi sizin bebislerin kilolari nasil
Btl_ozn -silinmis110- Her bebeğin gelisimi farklıdır beslenmeylede alakalı haftasiyla uyumluysa Kilosu sorun yoktur 19+3 te 353 gramdi kızım 👼🤰
-silinmis110- Elfibrhm2609 szin baya iyi doguma kadar baya alirsiniz umarim bende oyle olurum daha 22 haftalik benim ki 439 gram cok kucuk bebisim 😂🤗
-silinmis110- Tbrk aklimi karistiran sey happy mom da bu haftalarda 550 gram civarinda dir yaziyordu acaba benim ki az mi diye dusundum cok sagol canim 🤗🤗
Elfibrhm2609 -silinmis110- benim 22 haftam da 488 gramdı inşallah kilo mühim değil sağlıklı olsunlar yeter 🌸🤰
Elfibrhm2609 -silinmis110- daha bugün kontrolden geldim gelişimi çok güzel diyor doktorum maşallah çok güzel bakıyorsun böyle devam diyor 😀🌸🤰
-silinmis110- Bebegin boyu 26.47 cm yanlis yazmisim ama kilosu 439 doktor birşey demedi kendi doktorum bugun yoktu baskasina baktim oda hi birsey anlatmadi basindan atti resmen Elfibrhm2609
PnarOuzKahveci 36+0 haftasındayım dünkü kontrolümde bebeğin kilosunun 2.690 grm , boyunun 47 cm olduğunu öğrendim. (Şükürler olsun) Kendim 12 kilo aldım 🤗
Zuzu SemihenayArslan canım kendini başka hamişlerle kıyaslayıp stres yapma boşuna.Her bebeğin kendine göre bir yapısı var,buna annein ve babanın da karakteristik özellikleri ekleniyor.Doktorun aksi bişi demediyse hiç sorun etme ☺
-silinmis110- Zuzu sorun etmiyorum da acaba nasıl kilosu boyu iyi mi diye de merak ediyorum doktor iyi dedi sadece baska birşey demedi kendi doktorum olmayinca ilgilenmedi sağlıklı olsun yeter cok sukur her hangi bir sorun cikmadi 🤗
Gamze-nil Dereninannesi 64 cm doğru mu bnm bildiğim bebekler en fazla 55 cm falan doğuyor doğru ise maşallah size
Aysealty Dereninannesi biz ailecek 1.80üzeriyiz bdnim yigenim 52cm dogdu 64te yanlıslkk var heralde cnm mümkün degil cnkü😅bide daha dogumada var yani
-silinmis110- eymaHzalzusta masallah sizin bebis iri heralde bu haftada ust sinir 550 yken sizin cok iyi 😂🤗
Dendensem Merhabalar geçen hafta pazartesi gittim 34. Haftada 3 kilo dedi we ben 6 kilo aldım toplamda şimdi yine gidecem 35. Haftaya girdik cumartesi bakalım ne diyecek doktorumuz not: normale göre 2 hafta öndeymiş gelişimimiz hayırlısı artık🙏🏻☺👼🏻😍💞
-silinmis110- Dendensem maşallah siz son zamannlara dogru yaklasmissiniz kilosu da iyi normal doğum diyor mu doktorunuz dogana kadar 4 olur herhalde
gulcin 31haftalik 1800grdi haftaya tekrar kontrol var bakalım nekadar olucak.en önemlisi sağlıklı olsun yeter kilo çok önemli değil .Zayıf çocuk cabuk toparliyo ilk kizim 2850 dogmustu❤
-silinmis110- gulcin saglikli olmasi en onemlisi ilk kizim 3300 dogdu ve ben sadece 10 kilo almistim bunda daha 22 haftada 6 kilo almisim her bebekte farkli oluyor galiba
Dendensem -silinmis110- yok hayır böle giderse sezeryana koşuyorsun diyor 4 üstü tahmin ediyoruz ama Allah bilir tabiki herşeyin hayırlısı cumartesi tekrar gidicez bakalım ne diyecek..