@Kapla canım ben ilk cocugumda hiç birini almadim sonradan gerekte duymadım göğüs ucum içe dönük olmasına rağmen bu konuda şanslıydim hiç yara falan olmadı ama bebeğin yanlış emmesinden dolayı yara olduğunu söylemişti bana hemşire sadece göğsünün ucunu değil kahverengi kısmı vermemi söylemişti bebis doğunca sende emzirirken dikkat et o konuya bide kendini rahat hissedebilecegin şekilde otur insan biraz panik olabiliyor ilk zamanlar bebişi yanlış tutunca süt genzine falan kaçabiliyo