Kapla bende krem alacaktım geçen gün sağlık ocağı hemsiremiz çok ilgili alakalı bir kitap verdi orda göğüse hiç bir bakım kremi uygulanmamali emzirme ile beraber göğüs bölgesi doğal koruyucu bir şey salgilamaya başlıyormuş krem sürüldüğünde yada silindiğinde o koruyucu tabaka kayboluyormus diye yazıyordu. Bebek memeyi doğru kavrayabildigi sürece yara olmaz diyor hatta hemşire sorun yaşarsan gel burda beraber yapalım dedi. Benimde ilk tecrübem olcak tabi bilemiyorum ama ben vazgeçtim krem vs.. hiç birşey kullanmayacagim mantıklı geldi. Tutar tutmaz bilemiyorum paylaşmak istedim postunuzu görünce 😊