Zeynep04 şöyle anlatayım :) karbonat zararlı değil ama denemedim deneyen arkadaşlar gayet memnun :) terliyorsunuz ama kokmuyorsunuz deniyor.
Deodorantlarda ise ben paraben ve alüminyum olmamasına dikkat ediyorum pudralı almıyorum gözenekleri tıkayan ve kokuyu önleyen alüminyum maddesi :)
En sağlıklısı her daim duş almak ama günde 3-4kez alınan duşun da faydadan çok cildimize zararı olduğunu düşünüyorum 🤔
İçeriğinde alkol olması beni tedirgin etmiyor netice de alkol iyi bir dezenfektan ve oluşan bakteriler için çözüm olabilir :)
En sağlıklısı sabah duş almak sanırım çünkü geceden sabaha tekrar terlenip koku yapan bakteriler oluşabilir :)