ilknurum61 iremcannn1907 hayır suan yine 97 tl kargo ücreti gözüküyor ama bildirim geldi şimdi uygulamadan kargo ücretsiz olan ürünler var onlara da bakicam
iremcannn1907 ilknurum61 ücretsiz faydalanırsan haber verir misin canım? Ben kargo ücreti çıkıyor diye kendimden ayrı 5 kişiden verdim sipariş 😂 hepsi de geldiler harikalar ❤️
elaweannesi ilknurum61 nerde y bende almak isterim öyleyse 2. Sipariş kargo istiyor ilkleri aldım eşimden benden 25 kadım Şükran gününü bekliyorum bende 😂😂😂herşey düşecek gene
UmutsuzPolyanna ilknurum61 şuan indirip çıvgınlar gibim alışveriş yapcem gelmezse sizi bulurum jdjdjd🤣
ilknurum61 UmutsuzPolyanna ama 4 parça alabiliyorsun galiba 4ü gecik olduğunda ücretli kargo oluyor bende çılgınlar gibi yapmak istedim ama kisi basi 4 parça alma hakkı verdi, şimdi eşimin teline de yükleyip sipariş vericem🤣
hayalperisi UmutsuzPolyanna ürünler geliyor bende aldım ama su an fiyatlar yüksek bir de çılgınlar gibi yapılmıyor maalesef sınırlı parça sayısı 😅
Civcivinannesiii ilknurum61 cok guzel Pat pati bende indirdim ama hic indirimli urun yok nerden seciyoruz indirimli urunleri
ilknurum61 Civcivinannesiii ben indirince hemen karşıma çıktı kız bebek kategorisinde 3 tlden başlayan fiyatlarla diye canım bilmiyorum bende pek nasıl oldu 😀💕
Civcivinannesiii ilknurum61 yaa canm bende yeni indirdim uygulamayi ama indirim falan yok bende🥺bi yardim et😂
Oznurkk Civcivinannesiii bende baktım öyle fiyatlar yok maalesf 🥺 takipte kalalım yine de belki olur 😂😂
Nurdan58 vay kizlar gelen kargolarinizi bizlede paylasirmisiniz uygun olmasina sasirdim bi zibin 50 60 lira nasil 16 ya 4 parca alabildiniz saskinim