RumeysaNur34 Bebegimveben0811- valla benimki kıpır kıpır ama kontrol gününü bende iple çekiyorum benide korkuttular işte çok hareket eden çocuk kordonu dolar dediler falan hareketli olsa bir dert olmasa bir dert hayırlısı ile sağlıkla kavuşsaydık
Kelebekmadam RumeysaNur34 sanmam ya benimkide hareketli ama önce hareketsiz bir bebekti 27 de hareketlendi şu an 30 hafta bazen yeter diyorum canımı yakıyor :)
RumeysaNur34 Kelebekmadam ya Allahın izni ile çok takılmam böyle söyleyenlere ama insanı korkutuyorlar işte 😊 benimde ikinci hamileliğim 16 haftadan bu yana hissediyorum kızımı
startown Bebegimveben0811- endişelenmeyin ben ilk hareketini 22.haftanın sonunda hissettim.Asıl sert ve devamlı hareketleri ise 28.hafta ve sonrasında hissetmeye başladım.