Bebegimveben0811- Bu bebek neden hareket etmiyor evet bu haftalar da az Hareket Normla kabul ediyorum ama takıyorum işte kafama 🤦♀️ sizin de mi öyle yaaaa🥺🥺🥺🥺
Ozlem2904 Bebegimveben0811- meyve yiyip uzanin endiseleniyosaniz. Ben ilk 18.haftada hissetmistim ama hareketlerin sertligi 26dan sonra basladi bebegim aslinda 2 hafta onde gidiyo oda yani teknik olarak bebegim 28.hafta kg sine sahip o yuzden daha fazla hissediyodum. Siz haftanizla ayni gidiyosaniz ilerleyen haftalarda daha guclu hissedersiniz endislenmeyin🤗
RumeysaNur34 Bebegimveben0811- her bebek bir değil canım hiç mi hareket etmiyor ilk oğlum öyleydi ara sıra hareket ederdi ikinci kız sürekli kıpır kıpır durmuyor maşallah
Burcu_akbb Bebegimveben0811- benimde 25+2 meyvenizi Beslenmenizi güzel yapın Uzanın dinlenin Ben nezaman uzansam Hemen başlıyor tekmelemeye bazende ben tık tık vuruyorum tepki veryor Gece daha çok Hareketli şuanda
Sedaaaa2 Burcusahinnn bende aynıyım hareket etmeyince uyuyamıyorm hissetmeyince yataktan kalkamıyorum annelik içgüdüsü işde daha karnındayken başlıyor
Ozlem2904 Bebegimveben0811- belki irsidir esiniz yada siz sakin insanlarsaniz oda olabilir. Endiselenmeyin sizin stresiniz bebeginize gecer. Bide 20.haftadan sonra bebisler uyku duzeni olusturuyo dikkat edin belli saatlerde diger saatlere gore daha aktiflerdir :)
RumeysaNur34 Bebegimveben0811- yok canım hiç moralini bozma bazıları da keyfine rahatına düşkün tecrübe ettim 😊
Bebegimveben0811- RumeysaNur34 işte ah ah bunu kendime anlatabilsem kontrol günlerini sabırla bekliyorum
RumeysaNur34 Bebegimveben0811- valla benimki kıpır kıpır ama kontrol gününü bende iple çekiyorum benide korkuttular işte çok hareket eden çocuk kordonu dolar dediler falan hareketli olsa bir dert olmasa bir dert hayırlısı ile sağlıkla kavuşsaydık