Gozi Melekk-911 Hayır bu işi yapan firmalar var hastanelerin anlaşmalı olduğu firmalar vardır herhalde tam bilmiyorum ben kendi doktorumun önerdiği firmayı aradım fiyat aldım olduğun yere gelip kanını alıyorlar yurtdışına gönderiyorlar 2 hafta sonra sonuç çıkıyor %99.8 doğruluk oranı dediler o da kesin sonuç değil de işte 2li taramadan iyi diye düşünüyorum. Onu yaptırınca 3lü 4lü teste gerek yokmuş sadece detaylı ultrason
Melekk-911 Gozi Fetal dna dada risk çıkarsa yine amniyon sıvısına yönlendiriyorlar dedi doktor. Amniyon sıvısı kesin sonuç veriyormuş
2405Sm Melekk-911 e nabıZınız varsa ordan bakabilir misiniz siz ense kalınlığı değilde kan değeriniz yüksek çıkmıştır ama ondada korkulacak bir şey yok bende de yüksek çıkmıştı yani çoğu kişide öyle çıkıyo
2405Sm Melekk-911 Anladım canım doktor a gidince öğrenirsin ama çok kafaya takma lütfen bunlar sadece bi tarama testleri hiç bir geçerliliği yok sadece yüzde belirliyolar şimdi daha çok bilgi sahibi oldum ilk hamileliğimde kesin diyip çok ağlamıştım
Melekk-911 2405Sm bugün konuştum doktorla .147cocukta 1 ihtimal dedi. Ense kalınlığı normal. Düşük bir ihtimal ama kafan rahat etmesi için amniyon sıvı aldırmayı öneririm dedi kesin sonucmus. Amniyon sıvısı aldırarak ilerlicez bakalım
Melekk-911 Bir arkadaş anlattı , en iyi özel hastanelerden birinde akrabası tüm takiplerini 2li testini falan yaptırmış herşey normalmiş .bebek doğmuş down sendromluymus .kader kısmet işte .dediğiniz gibi takmamak lazım .
Educator annelinkoo1 50/1 cıkmıstı benim. 50 anneden 1 i down doğurmus. Aşırı yüksek bir sonuc kesinlikle fetal yaptor dedi doktorum. Hayatımın en kötü günüydü. Hiç korkma fetal dna yaptırabılırsın🙏🏻
annelinkoo1 Educator korkmaktan değil canım benimki sonuç ne çıkarsa aldırmıycam ve riski var sağlıklıysa bebek onu riske sokamam bunu kendi doktorum söyledi
Gozi Melekk-911 Evet amniyosentez riskli ama kesin teşhiş Allah yardımcınız olsun inşallah güzel sonuçlar alırsınız