Aslii54 hic korkmayin bende spinal sezeryan oldum belden uyusturuyorlar hicbirsey hissetmiyorsunuz aciya dair sadece ufak ufak karincalanma yani el hareketlerini hissediyorsunuz benim canim asiri tatlidir bi bicak kesigine bile dayanamam asla ama ameliyatim ve sonrasi cok iyi gecti 3. Gun ayaklanip kendi islerimi yapmaya baslamistim hic korkmayin agri sanci olmuyor size tek tavsiyem sezeryandan sonra gunde 3 kere sekersiz nescafe icin narkozu cabuk atabilmeniz icin ve bas agrisi olmamasi icin