Aslii54 özel hastanede yaptım. Acil gittiğimiz için önce oda ayarladilar kan tahlilleri ve covid testi yapıldı. Sonrasında ameliyathanede belden iğne vurdular birkaç dakika içinde uyuşma oldu zaten. 20 dakika içinde de bebeğimin sesini duydum. Bebeğimi gördükten sonra da babasına götürüyoruz dediler. Ben süreyi bilmiyorum ama 20 dk sonra da ben çıkmışım odaya. Hiç korktuğum gibi olmadı rahat olun siz de hemen geçiyor ameliyat süresi bişey anlamiyosunuz. Sonrasında tabi ağrı oluyor ama normal yani dayanilmayacak gibi değil, ilk ayağa kalktığınızda bol yürüyüş yapın. Dikislere de dikkat ederseniz çabucak toparlarsiniz