Sunayaz bazı doktorlar neyi bekliyorlar aklım almıyor yani, rahim ağzınız incelmiş ve 20mm ulaşmış🤦♀️ Yani korkutmak istemiyorum ama yarın bir gün erken doğum olsa daha çok üzüleceksiniz, bazen doktorlarada baskı yapmak iyi oluyor. Lütfen randevunuzda serklaj istediğinizi söyleyin, yapmak istemezse başka doktorlarada görünün. Haftanıza göre çok az çünkü, ilkinde problem olmadı diye ikincidede her şey yolunda olacak diye bir şey yok her zaman tedbirli davranmak lazım .🤲🏻👍🏻