Kızlar benimde, 2 hafta önce ultrasyonşa bakıldı ve 20 mm dedi. Bu c.tesi ultrasyona giricem çok fazla yorma kendini dedi ama 1 kızım var 2.5 yaşında nasıl yormiyayım ki. Ve ilk gebeliğimde böyle bişey yoktu şimdi oldu inşallah sorunsuz atlatırız. Bana dikişle ilgili birşey de demedi. Sadece progestan kullanıyorum günde 1 tNe. Bakalım C. Tesi ne diyecek dr