kemalim01 ikramomm malesef olmadı benim kanamam başladı oysaki çok umutluydum hayal kırıklığı resmen benim için
Papatyamm123 Var canim hayırlı olsjnn benimde testlrim.blyle adetime 3 gün kaldi bakalim insallah sağlıklıdır bebeklerimjz
ydmayse kemalim01 var canım ama betayı takip etmek gerek🙏🏻 Ben de bugün yaptım negatif çıktı 😕 ama adete 6 gün var bide ilk idrar değildi o yüzden tekrar deneyeceğim 🙏🏻
minipanda kemalim01 testiniz pozitif duruyor ama cizgisi kıl gibi ince cikmis acaba ayni yerdenmi aldik benimde oyle cikti suanki hali nasil testinizin
kemalim01 Gerçekten şuan şok içindeyim kızlar yaptığım erken gebelik testinde hafif silik çizgi görmüştüm yinede günümü bekleyim dedim ve bugün adet başladı kanamam var sanki ama çok umutluydum bu ay çok üzüldüm hayal kırıklığına uğradım resmen ☹️