kemalim01 Merhaba bugün erken gebelik testi yaptım adetime 5 gün var sizce varmı çok silik hayalet çizgi belirdi 5 dkka içinde https://resimyukle.io/r/SDWFVM4eNq
MMmerve_ kemalim01 benımxe boyleydı canım sımdı 16haftalık gebeyım hayırlı olsun ama daha cok yenı buyuk ıhtımal 3haftalıl falandır benjmkı oyleydı
Aysehsdmr kemalim01 var gibi canım benim 2 gün kala böyle cikkisti şimdi hamileym 🤗 inşallah seninde vardır adet günün gelince kan testi ver en iyisi ☺️
Natcan kemalim01 hayırlı olsun canım var gibi bende adete 3 gün kala yapmıştım silik çıkmıştı adet günün gelince bi test daha yap bence
kemalim01 MMmerve_ çok teşekkür ederim sağlıkla kucagınıza alın sizde inşallah hayırlısı olsun bekleyip göreceğim
kemalim01 Ayy inşallah dayanamadım yaptım bugün boşa çıkmaz inşallah sizde sağlıkla kucagınıza alırsınız inşallah dualarım herkese 🤲🤲
muge1661 Hayırlı olsun canım var gibi duruyor, adetine yakın tekrar yap daha net çıkacaktır çizgi🤲🏻❤️
MMmerve_ kemalim01 bıkac hafta sonra gıt doktora ıstersen ılk kan ver saglık ocagında sonra gıdersın cunku 6haftalık olmadan gıtmedım gıttım kalp atıısınıda duydum
kemalim01 MMmerve_ tabi adet geçsin kan verip takip ederim sağlıkla inşallah ilerler bir düşüğüm var korkuyorum dua edin lütfen
kemalim01 Aysehsdmr inşallah çok teşekkür ederim evet kan vereceğim adetim geçsin bekliyorum hayırlısı olsun inşallah