Selllaaamm, hanımlar ocağın içinden geçtim 😀🙏 süt kaynadı unuttum gittim sonunu siz düşünün kızartma yaptım sonunu siz düşünün bilerekte temizlemedim iyice batirayim komple temizlerim diye ama gel gelelim öyle çok bilgim yok yani cif kullanıyorum piril falan 😀 geçen biri yazmıştı çok güzel çıkartıyor diye simdi temizlikte sınır aşmış hanımlardan bu konuda öneriler bekliyorum hangi marka ne kullanmam lazım hem tezgah üstü için hem Ocak için haydi bir yardım şu kadına 🤦❤️