Ozlem02 KahveliBirAnne ben en çok süt ürünlerini yedim peynir süt yoğurt gibi bide kuruyemiş onlar aldırmış olabilir ☺️
srparsln Ozlem02 anladım çoğu doktorun direk sezeryana yönlendirdiğini okudum burda hep o yüzden sordum. Benim doktorum da doğum şekliyle ilgili birşey demeyince emin olamadım🙈
Canimveanesi 31 haftalıkken 2200 şimdi 33 olduk ne kadar oldu bilmiyorum cuma günü kontrolüm var onda belli olur
Kelebekmadam Calisananne25 dkkat edin ama şeker yüklemesi oldunuz mu benim bebeğim önde diye doktorum istedi şaka gibi gebelik şekeri çıktı oysa aşırı bi kilosuda şok bebeğimin ama şeker çıktı :(
Calisananne25 Kelebekmadam amin canım inşallah diyet verdi mi doktor Allaha emanet inşallah dikkat edin