1PrensAnnesi hiç ağrım yok .. rahatla eğilip kalkıyorum .. tek zorlanmam arabaya binerken, yattığımda sağ- sol dönerken ağrılarım oluyor birde yataktan kalkarken zorlanıyorum ... onun dışında çok rahat gebelik geçirdim cnm .. 🤷♀️🤰😘 bir kaç gündür karnım daha fazla sertleşiyor ve vajinada batmalar var biraz .. 🙁