littlepinkcarousel Baharymk yazın bana lütfen acaba dedim doktor unuttu mu bana hep açılman yok diyor emin olamadım alttan muayene etmedi
littlepinkcarousel -silinmis110- sancım yok açılman da yok diyor muayene etmeden alttan emin olamadım
-silinmis110- SimayLina amin canim seninkini de allah bagislasin saglikla kucagina almayi nasip etsin 🤗 kizim var 2 yasinda suan
Baharymk Bende 40tayım şuan hiç çatı muayenesi olmadm valla bakalım yarn kontrol var nolucak...bu arada cennet hurması değil normal Medine hurması yemelisin..
didemsz Ben 39+2deyim . Doktorum pazartesi sezaryen yapacak eğer normal gelmezse. 40 . Haftayı geçiremezmiş. Ne zararı oluyor ki 40ı geçmenin
Baharymk didemsz aaaaa?? 42ye kadr bekleyen doktorlar biliyorum ama bebekte bi sorun yoktur inşallah??
1PrensAnnesi Mervin çok meraktayım ben 33+6da bu kadar ağırlaşmış zorlanıoken 40+2 nasıl bişey ? Ağrıların kasığın ne alemde 🙄😳
Momtobe Bende sanci var acilma yok buyuk hurmalardan yiyorum yuruyorum halim yok hic cok bitkinim ya 🙄
1PrensAnnesi SimayLina son zamanlarda erkekler erken kızlar 40ı doldurup doğar oldu oysa eskiler tam tersini savunur💙