40+0 haftalık hamileyim doktordayım şimdi öğle molasında gitti doktorum sancı var mı beni doğurtturular mı bugün sizce 🤨 8 gün önce nişanım geldi 1 cm açıklık var ama sancı çıkmıyordu naparlar bana sizce kızlar 41 e kadar bekler miyim yoksa suni falan verirler mi? (Devlet hastanesine gidiyorum)
https://imgyukle.com/i/kB7L7Y