Fatma6834 Kızlar nazlı olur geç gelir erkekler aceleci olur erken gelir diyorum hep bakalım oğluşum erken doğarsa kanıtlamış olacağım 😁
Cilekliruyam Fatma6834 ay gelir inşaallah oğluşum ya yordu beni yürüyemiyorum artık😂 azönce azıcık belim ağrıdı heyecanlandım hemen geçti ama 😂😂😂
Cilekliruyam Fatma6834 bendede hala tık yok valla bu gece doğacak diye kendi kendimi inandırmaya çalışıyorum ama en ufak belirti yok😂
Cilekliruyam Kızlar doğuran var mı aranızda bizde hala tık yok 39+0 olduk herşeyi denedim yok gelmiyor 😂😂😂
Fatma6834 Bugün doğuracağıma inanıyorum 😂😂 Dün doktora gittim sancın var her an bebek gelebilir dedi bakalım hala beklemedeyim 😃