NslhnSnmz ogluileannesi benim doktorum 5 dozu önermedi 2 doz dedi.İsterseniz bi doktorunuza danışın 😇
DefneRana ogluileannesi yani kolaylık oldu baya ilk kızımda 2 sonra ki yıllar 2 vuruldm şimdi ki hamilelikte gidip vurulmadm uğraştrmadı yani gelecek yıl olacak
Busramnida ogluileannesi 2 gebeliğim de 2 yıl içerisinde 5 dozumu tamamladım 🥰 ömür boyu hamile kalırsam aşı maşı yok bana 😂
Ilkayy ogluileannesi 26 gün önce doğum yaptım 2 doz olmuştum yine olcam yararı var sonuçta zararı yok