ogluileannesi Herkese merhaba, kızlar bugün tetanoz 2. dozunu oldum. Hemşire 5 doz olmanın ömür boyu koruyuculuğu var dedi ve önerdi devam etmemi. Sizler oldunuz mu kaç doz oldunuz acaba 🌷
Guneyinannesi1 ogluileannesi gebelikte 2yi vuruldum gerisini doğumdan sonra… Valla covid aşısının bile ne olup ne olmadığını bilmiyoken gittim vuruldum tetenozu haydi haydi vurulurum bildiğimiz Bi aşı sonuçta😃
Sifakoc282 ogluileannesi canım bende sabah gittim oldum ilk dozumu ama kaç doz olacağımla ilgili bişey söylemedi ikinci sözüm 1 ay sonraymış
ogluileannesi Guneyinannesi1 devam etmek istiyor musunuz 3. Dozu bebek doğduktan 3 ay sonraya denk geliyor dedi TMm dedim ☺️
Civcivinannesiii ogluileannesi kacinci haftada vuruluyo bu tetanoz acaba. Ben hamilelikte iki doz yapiliyo diye biliyorum
Ozlem2904 ogluileannesi banada ayni seyi soyledi, 20 de 1.dozu 26 da 2. Dozu 35dede 3.doz icin cagirdi ama ben aşiyi olunca bebegimin hareketlerinde azalma hissediyorum sonra tum gun onu dusunuyorum. Cogu gebe 2doz vurulmus bende o yuzden zirvede birakcam 😂😂😂 35.hafta doguma yakin geliyo bana
ogluileannesi Guneyinannesi1 evet zorunluluk yok biliyorum 5 tane sizlerde oldunuz mu diye sormak istedim
DefneRana ogluileannesi yani kolaylık oldu baya ilk kızımda 2 sonra ki yıllar 2 vuruldm şimdi ki hamilelikte gidip vurulmadm uğraştrmadı yani gelecek yıl olacak