Seross10 Minnosunannesiiii zaman o kadar çabuk geçiyor ki 🥰 1 haziranda gördüm çift çizgiyi şimdi 30 haftalık olduk Rabbim kucağımıza sağlıkla almayı nasip etsin inşallah
Lilyum_0 Minnosunannesiiii ben de o haftalardayken aynı şeyi düşünüyordum ve vakit geçmek bilmiyordu ☺️☺️ 30’dan sonra su gibi geçiyor merak etme.
Minnosunannesiiii Seross10 amin canım seninde öyle sağlıkla kucağına al inşallah :) valla bu haftalarda mı zaman geçmiyor ben anlamadım hiç ilerlemiyor sanki 20. Haftalara gelsem belki ilerler
Seross10 Minnosunannesiiii Sağlıklı olsun da varsın yavaş geçsin zaman her anın güzelliği bir başka 🙂
Kubraveysl Seross10 ayni anda hamile kalmışız ahahahahah senin cinsiyetin ne guzelim ve bebis kilosu ne
Morvy Minnosunannesiiii o haftaların keyfini çıkar doğum yapalı 2 buçuk ay oldu bu günlerin geri gelmeyecek bol bol uyu ve gez😁
Seross10 deno1 bakalım ne zaman gelecek bebişler 🙂 tam haftası ile uyumlu mu bebiş sizin benim 3 güncük geriden geliyor geç döllenme dediler başta 2 hafta fark vardı şimdi 3 gün oldu. Ama haftamı nasıl söylesem bilmiyorum😀😀