ikramomm
Derya__63
Çünkü bebek yumurta ve sperm den oluşuyor ve yumurtanın oluşum süreci adet döngüsü ile başlıyor. Döllenme evresine geldiğinde yumurta 14 günlük olmuş oluyor. 14 günlük yumurta hücresi döllenme olursa gelişmeye devam ediyor. Bu da demek oluyor ki yumurta oluştuğunda bebek oluşmaya başlıyor aslında. O yüzden de adetin şlk günü gebeliğin başlangıcı oluyor. Umarım anlatabilmişimdir.