ikramomm estağfurullah istediğiniz kadar sorabilirsiniz biliyorsam keyifle yardımcı olurum.. enfeksiyonlar malesef düşük riskini arttırıyor. Öyle bir ihtimal varsa bence direk kadın dogumcuya gidin saglık ocagından sonuclarınızı alıp hem folik asit başlatır hem de yine enfeksiyon varsa düşük icin önlem alır işte o zaman.. ama yine de dediğim gibi saglıklıysa bebek gerçekten tutunuyor.. ben bilmeden eşimle neler yaptım box yaptık eldivenleri takıp beni yerden yere attı oyun ayagına, ev tasıdım zıplaya zıplaya merdivenden indim, bir sürü midye yedim ananas yedim bitki çayı içtim sürekli meğersem hamileymişim hiç bişey olmadı şükürler olsun :)