Happy_001 benım cocuga kılo aldırma gbı derdim yokki benım suan kafama taktıgım 35de alınma durumu var acaba haftasına göre küçükmü değilmi arkdslarımla ne durumdayız o yüzden yaZdm cunki 2 kg altında kuveze alıyorlarmış dye duydum yedi yıldan sonra bulduğum içim malesef herseyıni ince ayrıntısına kadar öğrenmeyede hakkım olduğunu düşünüyorum doktorum kılo hakkında bırsey demedı sadece merakımdan cunki doktorum herseyı çok acıklama yapmayı seven bırı değil başka doktorda yok suan gdecegım